Etiketter

torsdag 8 september 2011

Självporträtt

Jag heter Pontus, jag har en bror, en mamma och en pappa. Min bror heter Timothy, min mamma heter Maria och min pappa Mathias.

Jag är en nörd, jag gillar djur och har 2 katter som heter  Hasse och Maximilian. Jag gillar att använda ordet LOL och Jack Black är min idol.

Jag gillar att spela Starcraft 2 , World of Warcraft, Mw2, CoD4 och Black Ops. Jag gillar att spela på Ps3 och PC mest. Min alias är SpLinT, jag har varit i 7 klaner som heter xxSilencExx, Vioxy, LecTrix, xRebelz, LR, xHD och FaTaLiTy. Utvärderingen på dessa spel är att dom är bra, dom flesta är skjutspel. Starcraft 2 är ett strategi spel och WoW är ett MMORPG. Jag spelar dessa spel eftersom man träffar intressanta folk från andra länder som man kan prata med. Och såklart för att jag tycker det är roligt att visa mitt intellekt genom att besegra andra motståndare som använder deras intellekt.

Jag tycker att jag är bra på Engelska och SO, det är roligast. NO är jag inte bäst på, men jag tycker att det är intressant. Matte är inte speciellt behövt, det finns miniräknare. Jag gillar astronomi, men vi har inte riktigt haft det. Astronomi är väldigt intressant och fascinerande. Jag gillar paj.

1 kommentar:

  1. Intressant text och kul humor. Kontrollera och variera mb. Skriv utförligare om dina åsikter kring tex spelen , så att det stycket inte bara innehåller namn på spel.

    SvaraRadera