Etiketter

måndag 17 september 2012

Träningsdagboken

v. 37 Tisdag

Det var badminton, jag blev inte så speciellt trött men tyckte att det var roligt eftersom jag brukar spela med min familj.

V. 37 Torsdag

Den kinesiska muren, det var en interwall träning vilket betyder att man springer lite, sen vilar man och springer igen. Jag kände ingen belastning i ryggen men blev väldigt törstig.

V. 38 Tisdag

Vi spelade parfotboll. Jag var mest målvakt eftersom jag tycker att det är väldigt roligt. När jag var ute på plan och spelade var jag med Tor. Att spela ute på plan var inte särskilt roligt eftersom man nästan aldrig fick bollen.Jag blev inte så trött. Man fick sen spela ensam och alla var ute på plan. Det var roligare och jag fick använda min höjd som försvarare.

V. 39 Torsdag

Vi orienterade, jag orienterade med Oliver och han fick ont i sin häl, han hade tydligen hälsporre. Vi hade kunnat ta fler om inte det hade hänt, men det gjorde så att det gick mycket långsammare. Vi gick vilse 1 gång men hittade tillbaka. Vi orienterade inte dåligt enligt mig, det tog bara mycket tid för att jag inte fick springa.

V. 40 Tisdag

Jag sprang Gunnesborundan på 23:30 minuter vilket är en förbättring på 2:30 minuter. Det kändes bättre men spydde nästan när jag sprungit 3/4.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar